Działają na światowym rynku i produkują najnowocześniejsze statki w Europie. Ich prototypowe, odważne projekty, szturmem zdobywają najważniejsze nagrody w branży. Stocznia CRIST skończyła 30 lat! Z tej okazji, Polskie Forum Technologii Morskich postanowiło przyznać nagrodę specjalną Latarnia Gospodarki Morskiej w kategorii Lider Technologii Morskich. Pomóż nam zdecydować, które osiągnięcie w historii stoczni było najważniejsze.
65%
Statki do budowy morskich farm wiatrowych
Jedyna stocznia w rejonie Morza Bałtyckiego, która zbudowała serię statków samopodnośnych typu jack‐up, do budowy farm wiatrowych na morzu. Jednostki THOR, INNOVATION i VIDAR są znane na całym świecie
17%
Statki zero-emisyjne, z napędem elektrycznym
Pionier w budowie statków z napędem elektrycznym. ELEKTRA – pierwszy w Unii Europejskiej w pełni elektryczny, dwustronny prom pasażersko ‐ samochodowy. Statek roku 2018.HERJÓLFUR – RoPax z napędem elektrycznym.
Trzeci prom elektryczny jest w trakcie budowy.
17%
Efektywne zarządzanie biznesem
W uznaniu umiejętności skutecznego, odważnego i efektywnego zarządzania biznesem, które pozwoliły na bezprecedensowy rozwój średniej wielkości firmy do poziomu największej stoczni produkcyjnej w Polsce i europejskiego lidera w zakresie obiektów pływających typu jack-up.
Głosowanie zakończone
Głosów: 543
Łódź do wydrukowania? W Dubaju rozpoczęły się pierwsze próby jednostki stworzonej z użyciem drukarki 3D
Paweł Lulewicz kończy kadencję na stanowisku prezesa zarządu PGZ Stocznia Wojenna Sp. z o.o.
Hanwha Ocean położyła stępkę pod okręt podwodny dla Korei Południowej. Firma oferuje podobne w ramach programu "Orka"
USA, Finlandia i Kanada zacieśniają współpracę przy budowie lodołamaczy
PGZ i Rohde & Schwarz podpisują kolejną umowę w sprawie wyposażenia dla fregat programu "Miecznik"
Masowiec Green Winds drugim statkiem we flocie MOL wyposażonym w napęd wiatrowy