Kołobrzeski armator, którego promy pływają na trasach Świnoujście-Ystad oraz Gdańsk-Nynashamn proponuje kilkadziesiąt okazji do zorganizowanego zwiedzania Skandynawii. W tegorocznej ofercie Polferries znajdziemy wyjazdy do Sztokholmu, Kopenhagi, Helsinek, Sigtuny, Uppsali, a także na Bornholm. Wszystkie kierunki cieszą się dużym zainteresowaniem.
Podróż na trasie do Nynashamn trwa 18 godzin w jedną stronę, natomiast trasa do Ystad to niespełna 8 godzin morskiego rejsu. W tym sezonie Polferries oferuje również aktywne zwiedzanie Bornholmu. W maju i wrześniu cykliści mogą wybrać się na rowerowe zwiedzanie tej pięknej wyspy. Natomiast już w kwietniu Polferries we współpracy z Akademickim Związkiem Sportowym organizuje wydarzenie „Rowerowy Sztokholm”, którego trasa będzie prowadziła w okolicach stolicy Szwecji z widokiem na tamtejsze szkiery. Piękne widoki czekają też na turystów, którzy wybiorą się na rejs wycieczkowy u wybrzeży Danii. Tam rozpościerają się jedne z największych klifów nad Bałtykiem. Miłośnicy historii mogą zwiedzić Sigtunę – pierwszą stolicę Szwecji oraz Uppsalę – niegdyś osadę wikingów, a później arcybiskupstwo z największą szwedzką katedrą. Polski armator przygotował również rejs wycieczkowy, którego celem są Helsinki i Sztokholm – dwa kraje, dwie stolice w 5 dni.
Wszystkie kierunki, program rejsów oraz pełna oferta turystyczna Polferries znajduje się na stronie armatora. Informacje można również uzyskać kontaktując się z infolinią tel. 22 230 22 23, [email protected]
fot. Polferries
Łódź do wydrukowania? W Dubaju rozpoczęły się pierwsze próby jednostki stworzonej z użyciem drukarki 3D
Paweł Lulewicz kończy kadencję na stanowisku prezesa zarządu PGZ Stocznia Wojenna Sp. z o.o.
Hanwha Ocean położyła stępkę pod okręt podwodny dla Korei Południowej. Firma oferuje podobne w ramach programu "Orka"
USA, Finlandia i Kanada zacieśniają współpracę przy budowie lodołamaczy
PGZ i Rohde & Schwarz podpisują kolejną umowę w sprawie wyposażenia dla fregat programu "Miecznik"
Masowiec Green Winds drugim statkiem we flocie MOL wyposażonym w napęd wiatrowy