Ocean Network Express wprowadza zmiany w realizowanych trasach związanych z transportem kontenerowym. Dotyczy to również tych mających swoje przystanki w gdyńskim porcie.
Dotychczas zawinięcia do i z Gdyni prowadził serwis IBESCO. W czerwcu ub. r. ONE Wes Gesa oficjalnie zainaugurował serwis linii japońskiego operatora, łączący Morze Bałtyckie z Półwyspem Iberyjskim i Wyspami Brytyjskimi. Statki z charakterystycznym, różowym malowaniem kadłuba wpływały do Gdynia Container Terminal (GCT) w ramach zaktualizowanego, cotygodniowego połączenia, integrującego bazowe porty w Polsce, Skandynawii, Portugalii i Wielkiej Brytanii.
Ówczesna rotacja serwisu IBESCO wyglądała następująco:
Rotterdam – Leixoes – Lizbona – London Gateway Port – Rotterdam – Gdynia – Aarhus – Göteborg – Antwerpia – Rotterdam
Jak wynika z podanej informacji, zamiast dotychczasowego serwisu będą trzy okazje załadunkowe na serwisach SBX/SB2/Sb3.
Statek zgubił 44 kontenery. Afrykańskie sztormy dają się we znaki
Nowe trasy COSCO Shipping wpływają na wzrost wolumenu i przepustowości
Port Gdańsk Eksploatacja ogłasza postępowanie na stanowiska prezesa i członka zarządu ds. handlowych
Gróbarczyk: śledztwo prokuratury sterowane politycznie, to atak na przekop przez Mierzeję Wiślaną
Bando: zwiększenie tranzytu ropy do Niemiec bez uszczerbku dla polskich rafinerii
Wakacje w pełni zatem odpalamy „Lato z Portem Gdańsk i Baltic Hub”