Według doniesień mediów południowokoreańskich, VLEC Pang Tian o długości 230 m i szerokości 36 m, uległ częściowemu zalaniu i zatopieniu a następnie oparł się o nabrzeże. Przechył udało się później zniwelować.
Statek jest jednym z trzech gazowów VLEC w budowie w HHI, zamówionych przez chińską firmę Zhejiang Satellite Petrochemical. Malezyjski MISC niedawno zgodził się przejąć własność łącznie sześciu VLEC od chińskiej firmy Zhejiang Satellite Petrochemical i wydzierżawić je z powrotem firmie na okres 15 lat.
Jak czytamy w zagranicznych mediach, wskutek tajfunu, ucierpiały również inne jednostki znajdujące się w budowie w stoczni HHI.
Tajfun Maysak dotarł w czwartek na ląd na południowym wybrzeżu Pusanu, wymuszając tymczasowe zamknięcie portów i powodując poważne szkody w regionie. Pracownicy portu spędzają większość czasu na usuwaniu szkód, w tym wielu przewróconych stosów kontenerów.
Łódź do wydrukowania? W Dubaju rozpoczęły się pierwsze próby jednostki stworzonej z użyciem drukarki 3D
Paweł Lulewicz kończy kadencję na stanowisku prezesa zarządu PGZ Stocznia Wojenna Sp. z o.o.
Hanwha Ocean położyła stępkę pod okręt podwodny dla Korei Południowej. Firma oferuje podobne w ramach programu "Orka"
USA, Finlandia i Kanada zacieśniają współpracę przy budowie lodołamaczy
PGZ i Rohde & Schwarz podpisują kolejną umowę w sprawie wyposażenia dla fregat programu "Miecznik"
Masowiec Green Winds drugim statkiem we flocie MOL wyposażonym w napęd wiatrowy