Uczestnicy targów Nor-Shipping w dniach 6-9 czerwca 2023 r. będą mieli okazję „posmakować USA”. Organizatorzy wydarzenia w Oslo i Lillestrøm spodziewają się wzrostu liczby wystawców zza Atlantyku dzięki odnowionemu pawilonowi amerykańskiemu. O przyciągnięcie nowej generacji ambitnych przedsiębiorców z branży oceanicznej zatroszczy się firma eventowa z New Jersey – Kallman Worldwide, zatrudniona, aby wykorzystać 6 dekad swojego doświadczenia do zarządzania dedykowanym obszarem.
– Nor-Shipping to naturalna przestrzeń spotkań przedstawicieli globalnej branży, którzy chcą nawiązywać kontakty, budować relacje i korzystać z przyszłych możliwości handlowych. Dlatego ma to sens, aby spróbować zmaksymalizować udział wiodącej światowej gospodarki, nie wspominając o jednym z najbardziej ekscytujących miejsc dla najnowszych osiągnięć morskich, energetycznych i oceanicznych – komentuje Sidsel Norvik, dyrektor Nor-Shipping.
– Od pewnego czasu szukaliśmy sposobów na zwiększenie liczby wystawców z Ameryki Północnej, upewniając się, że nasza pozycja na tle reszty świata przekłada się na rynek amerykański. Jest to idealne miejsce dla firm amerykańskich do nawiązania kontaktu z potencjalnymi międzynarodowymi klientami i interesariuszami, natomiast nasi obecni odbiorcy chcieliby uzyskać dostęp do amerykańskiego rynku i wiedzy. Ponieważ tegoroczny Nor-Shipping koncentruje się na haśle #PartnerShip, to dla nas idealne nawiązać współpracę z firmą, która zna amerykańską scenę wystawienniczą lepiej niż ktokolwiek inny. Wspaniale jest mieć Kallman Worldwide na pokładzie w 2023 r. – dodaje.
Kallman Worldwide jest oficjalnym partnerem strategicznym Departamentu Handlu Stanów Zjednoczonych i laureatem prezydenckiej nagrody E-Star Award za znakomitą obsługę amerykańskiego eksportu. Jest największym organizatorem targów w swoim kraju. Zespół Kallmana przewiduje podwojenie obecności USA na targach Nor-Shipping dzięki wprowadzeniu swojego flagowego pawilonu „USA Partnership Pavilion”. Na czerwcowe wydarzenie zakontraktowano już udział kilku wystawców i jednej amerykańskiej agencji stanowej.
– Jesteśmy podekscytowani tą współpracą – mówi Tom Kallman, dyrektor generalny Kallman Worldwide. – Nor-Shipping to kluczowe wydarzenie dla branży żeglugowej i oceanicznej oraz światowy lider w zakresie innowacji, networkingu i dzielenia się wiedzą. Wystawcy z USA będą mieli doskonałą okazję, aby zająć tutaj miejsce przy najwyższym stole i zaprezentować pierwszorzędną klasę swoich kadr, produktów i usług. Jako orędownicy globalnego handlu z sześćdziesięcioletnim doświadczeniem w targach międzynarodowych, jesteśmy bardzo zadowoleni z dodania Nor-Shipping do portfolio światowej klasy wydarzeń, które reprezentujemy. Możliwości transatlantyckie są teraz większe niż kiedykolwiek wcześniej; nie możemy się doczekać dołożenia swojego wkładu do tego bogatego w treści wydarzenia. – dodaje.
To działanie jest podejmowane w czasie, gdy Norwegia i Stany Zjednoczone cementują swoją współpracę w zakresie branży morskiej. Wybrzmiało to na listopadowej konferencji COP27, kiedy premier Norwegii Jonas Gahr Støre i specjalny wysłannik USA ds. klimatu John Kerry zainicjowali inicjatywę Green Shipping Challenge, aby wesprzeć przyśpieszenie ograniczenia emisji z żeglugi.
Oprócz nowo wprowadzonego pawilonu partnerskiego USA, organizatorzy Nor-Shipping ogłosili niedawno swój pierwszy w historii pawilon morskiej energii wiatrowej, którego gospodarzem będzie Norwegian Offshore Wind (NOW). Skoncentruje się to na zaprezentowaniu światowej publiczności norweskiego klastra branżowego, ze szczególnym naciskiem na możliwości związane z pływającą energią wiatrową, kluczowym segmentem wzrostu.
Oprócz tych obszarów dedykowanych, Nor-Shipping 2023 zaoferuje gościom i wystawcom szereg pawilonów narodowych obejmujących główne rynki przemysłu morskiego i oceanicznego, w tym między innymi Japonię, Niemcy, Koreę Południową, Turcję i Singapur.
Nor-Shipping 2023 to pięć głównych hal wystawienniczych o powierzchni około 22 000 m2. Odbywająca się co dwa lata impreza oferuje również urozmaicony program zajęć, w tym: konferencję C-level Ocean Leadership Conference, Blue Talks, Czwarty Międzynarodowy Szczyt Autonomii, harmonogram spotkań towarzyskich AfterWork i wiele więcej.
Więcej informacji o targach >> tutaj.
Więcej o pawilonie amerykańskim >> tutaj.
Podatki marynarskie Polska – Dania. Wymiana informacji podatkowych w 2024 roku
Konosament czarterującego – wybrane zagadnienia
Statki pod kontrolą. Inspektorzy PSC zapewniają bezpieczeństwo załóg, statków i środowiska
Podatki marynarskie: od 1 lipca 2024 roku sprzedaż na platformach internetowych a skutki podatkowe
Viaro Energy przejmuje aktywa Shell i ExxonMobil w południowej części Morza Północnego w Wielkiej Brytanii
Angielskie polisy ubezpieczeniowe – sytuacja po Brexit