Katarski Nakilat zanotował największy
zysk od momentu swojego powstania. Największy przewoźnik LNG na
świecie zanotował zysk netto w wysokości 318,9 mln dolarów. To o
15,7 proc. więcej niż 2019 roku.
Pomimo skutków globalnej
pandemii COVID-19, firma zakończyła drugą fazę zmiany zarządzania
flotą, w której uczestniczy 7 przewoźników. Firma odebrała
również dwie nowe konstrukcje MEGI LNG. Zakończono również
pierwsze przejście FRSU do zarządzania NSQL.
Nakilat odnotował przychód w wysokości 4,02 miliarda rialów katarskich (1,1 miliarda dolarów), o 3,4 procent więcej niż w 2019 roku.
Mohammed Bin Saleh Al Sada, prezes zarządu Nakilat, powiedział: „W minionym roku Nakilat, podobnie jak reszta światowego przemysłu żeglugowego i morskiego, musiał stawić czoła bezprecedensowym wyzwaniom związanym ze swoją działalnością z powodu globalnej pandemii COVID-19 . ”
Dyrektor generalny firmy, Abdullah Fadhalah Al Sulaiti, dodał, że w trudnym otoczeniu biznesowym Nakilat konsekwentnie realizuje s”woje długoterminowe strategie, utrzymując wydajność operacyjną przy jednoczesnym zapewnieniu dyscypliny fiskalnej w naszych globalnych operacjach żeglugowych i morskich”.
Nadal trwa akcja gaśnicza magazynu w Nowym Porcie
Statek zgubił 44 kontenery. Afrykańskie sztormy dają się we znaki
Nowe trasy COSCO Shipping wpływają na wzrost wolumenu i przepustowości
Port Gdańsk Eksploatacja ogłasza postępowanie na stanowiska prezesa i członka zarządu ds. handlowych
Gróbarczyk: śledztwo prokuratury sterowane politycznie, to atak na przekop przez Mierzeję Wiślaną
Bando: zwiększenie tranzytu ropy do Niemiec bez uszczerbku dla polskich rafinerii