W ciągu ostatnich lat, wraz z rozwojem całej gospodarki, postępuje również rozwój gospodarki morskiej. Dynamicznie wzrastają przeładunki w polskich portach oraz umacnia się pozycja polskich stoczni. Jednak, nadal słabym punktem gospodarki morskiej pozostaje żegluga pod narodową banderą.
Dlaczego jest nam potrzebna morska flota handlowa? Co zrobić i jak zrobić, aby uprawianie żeglugi pod narodową banderą stało się opłacalne a flota handlowa stała się mocnym punktem gospodarki morskiej? O tym będzie konferencja. O tych sprawach będą mówili i dyskutowali prelegenci oraz uczestnicy konferencji.
Konferencja organizowana jest pod auspicjami Uniwersytetu Morskiego w Gdyni.
Konferencja odbędzie się 24 kwietnia 2024 roku w godzinach 9:30 - 14:00 na Wydziale Nawigacyjnym UM przy al. Jana Pawła II 3 w Gdyni.
Program konferencji i rejestracja:
https://sites.google.com/view/polskabandera-konferencja/
Udział w konferencji jest bezpłatny, rejestracja wg kolejności zgłoszeń, ilość miejsc ograniczona. Wymagane potwierdzenie udziału w formularzu rejestracyjnym na stronie internetowej konferencji.
Łódź do wydrukowania? W Dubaju rozpoczęły się pierwsze próby jednostki stworzonej z użyciem drukarki 3D
Paweł Lulewicz kończy kadencję na stanowisku prezesa zarządu PGZ Stocznia Wojenna Sp. z o.o.
Hanwha Ocean położyła stępkę pod okręt podwodny dla Korei Południowej. Firma oferuje podobne w ramach programu "Orka"
USA, Finlandia i Kanada zacieśniają współpracę przy budowie lodołamaczy
PGZ i Rohde & Schwarz podpisują kolejną umowę w sprawie wyposażenia dla fregat programu "Miecznik"
Masowiec Green Winds drugim statkiem we flocie MOL wyposażonym w napęd wiatrowy