sons
W przyszłym tygodniu rozpoczyna się cykl wideokonferencji edukacyjnych skierowanych dla biznesu na temat instrumentów i rozwiązań znajdujących się w tarczy antykryzysowej - poinformował we wtorek resort rozwoju.
"Tarcza antykryzysowa dla biznesu" to tytuł tegorocznego kolejnego cyklu wspólnych konferencji dla przedsiębiorców Ministerstwa Rozwoju i PARP, który w tym roku ze względu na epidemię koronawirusa odbędzie się on-line.
"Ten projekt bardzo mnie cieszy, nie tylko dlatego, że ułatwi przedsiębiorcom korzystanie z instrumentów przewidzianych w tarczy antykryzysowej, ale także, dlatego, że jest przykładem świetnej współpracy publicznych organizacji w jednym celu – pomocy polskim przedsiębiorcom. Jestem przekonana, że nasza wspólna inicjatywa zapewni kompleksową wiedzę i ułatwi korzystanie z rozwiązań przewidzianych w tarczy" - wskazała szefowa resortu rozwoju Jadwiga Emilewicz.
Ministerstwo wyjaśniło, że pierwsza z 20 zaplanowanych wideokonferencji odbędzie się 26 maja i dotyczyć będzie turystyki.
Konferencje dotyczyć będą m.in.: zmian w Prawie zamówień publicznych, pakietu mieszkaniowego, pożyczek płynnościowych, ochrony miejsc pracy, rozwiązań w Tarczy Finansowej, czy rozwoju firm w dobie koronawirusa.
Resort dodał, że eksperci z zakresu m.in. prawa pracy, finansów, ekonomii i zamówień publicznych będą rozmawiali o przygotowanych przez rząd rozwiązaniach osłonowych dla przedsiębiorców poszczególnych branż i podmiotów, które wprowadziła tarcza, a także o instrumentach, które mają być impulsem dla rozwoju gospodarki osłabionej pandemią.
Więcej informacji i harmonogram konferencji dostępny jest na www.parp.gov.pl/tarcza.
"Od początku pandemii staramy się odpowiadać także na związane z nią potrzeby polskich przedsiębiorców. Cykl wideokonferencji da możliwość zadawania pytań o wybrane najważniejsze formy wsparcia. W tak szerokim wachlarzu tematów odpowiedź na nurtujące pytania znajdą zarówno przedsiębiorcy, samorządowcy, pracownicy sektora publicznego i wszyscy, którzy w swojej codziennej pracy współpracują z biznesem " dodała cytowana w komunikacie prezes Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Małgorzata Oleszczuk.
Partnerami cyklu jest dziewięć instytucji: Ministerstwo Finansów, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej, Agencja Rozwoju Przemysłu, Polski Fundusz Rozwoju, Urząd Zamówień Publicznych, Bank Gospodarstwa Krajowego, Zakład Ubezpieczeń Społecznych oraz Narodowe Centrum Badań i Rozwoju.
Patronat medialny nad akcją objęły: Polska Agencja Prasowa, grupa mediowa Polska Press, dziennik "Puls Biznesu" oraz telewizja i portal informacyjny Polsat News. (PAP)
PSSE wspiera "Innowacje dla Bezpieczeństwa Polskich Granic" dołączając do IDA Bootcamp 2024
AMW z porozumieniem z Babcock Polska o współpracy w zakresie organizacji praktyk zawodowych
Rozpoczyna się kolejny etap transportu niemieckiego okrętu podwodnego U-17 do muzeum w Sinsheim
Saab inwestuje w badania nad technologiami podwodnymi
Szkolenia wojskowe w Akademii Marynarki Wojennej. Trwa akcja "Trenuj z wojskiem"
Statek Oceanograf po rejsie badawczym powrócił do Trójmiasta