ew
Liczba pracowników Maerska pracujących z domu znacznie wzrosła wskutek podjęcia całego szeregu działań mających na celu powstrzymanie epidemii koronawirusa w Azji i Europie.
Jak powiedział Vincent Clerc, CEO Ocean and Logistics w Maersk: "Jestem dumny z tego, że nasze zespoły szybko wdrożyły w życie nowe zalecenia i bez znaczącego wpływu na naszą efektywność - już 85% naszych pracowników biurowych wykonuje swoje obowiązki z domu".
Clerc dodał, że pomimo pandemii, większość łańcuchów dostaw została utrzymana. Nie da się jednak uniknąć spowolnienia gospodarczego dlatego też Maersk spodziewa się niższego popytu na swoje usługi w najbliższych tygodniach.
„Aktywnie przygotowujemy się do obniżonego poziomu popytu. Uważamy, że naszym obowiązkiem jest utrzymanie racjonalnych cen zarówno po to, aby przetrwać tę burzę, ale również, żeby zapewnić naszych partnerów, że dbamy o integralność łańcuchów dostaw w momencie, w którym świat mierzy się z gospodarczymi skutkami pandemii".
W poprzednim komunikacie Maerska, Clerc zapewił, że firma opracowuje rozwiązania mające na celu złagodzenie wpływu pandemii na łańcuch dostaw i utrzymanie codziennego handlu światowego, aby zapewnić ciągłość biznesową a także, iż marynarze wydłużyli czas swoich kontraktów.
PSSE wspiera "Innowacje dla Bezpieczeństwa Polskich Granic" dołączając do IDA Bootcamp 2024
AMW z porozumieniem z Babcock Polska o współpracy w zakresie organizacji praktyk zawodowych
Rozpoczyna się kolejny etap transportu niemieckiego okrętu podwodnego U-17 do muzeum w Sinsheim
Saab inwestuje w badania nad technologiami podwodnymi
Szkolenia wojskowe w Akademii Marynarki Wojennej. Trwa akcja "Trenuj z wojskiem"
Statek Oceanograf po rejsie badawczym powrócił do Trójmiasta