DFDS na Morzu Północnym wrócił do normalnego rozkładu
Od poniedziałku 6 lipca DFDS ponownie zaoferował swoim klientom regularne połączenia promowe między Cuxhaven a Immingham z pięcioma rejsami w każdym kierunku i dwoma promami typu ro-ro: „Petunia Seaways” i „Belgia Seaways”.
Na tym połączeniu promowym DFDS przewozi wszystkie rodzaje ładunków, pojazdy z kierowcami oraz bez obsady, kontenery oraz ładunki niestandardowe.
IJmuiden-Newcastle
Od 15 lipca DFDS wznowił również rejsy pomiędzy IJmuiden i Newcastle z wykorzystaniem jednostek typu ro-pax: PRINCESS SEAWAYS i KING SEAWAYS.
Usługi na pokładzie zostały dostosowane tak, aby zapewnić zdystansowanie społeczne, zmiany objęły także ofertę gastronomiczną na pokładzie.
Na trasie IJmuiden-Newcastle wszystkie posiłki muszą zostać zarezerwowane przed wejściem na pokład, a posiłki z karty nie są dostępne. Usługi bufetowe są serwowane pasażerom wyłącznie przez załogę.
Więcej na portalu promy24.com
Statek zgubił 44 kontenery. Afrykańskie sztormy dają się we znaki
Nowe trasy COSCO Shipping wpływają na wzrost wolumenu i przepustowości
Port Gdańsk Eksploatacja ogłasza postępowanie na stanowiska prezesa i członka zarządu ds. handlowych
Gróbarczyk: śledztwo prokuratury sterowane politycznie, to atak na przekop przez Mierzeję Wiślaną
Bando: zwiększenie tranzytu ropy do Niemiec bez uszczerbku dla polskich rafinerii
Wakacje w pełni zatem odpalamy „Lato z Portem Gdańsk i Baltic Hub”