Transport intermodalny to jeden z najszybciej rozwijających się trendów w branży logistycznej. Dlaczego jest on tak ważny z punktu widzenia biznesowego i politycznego? Jaką rolę pełni w Polsce i w naszym regionie, jakie są prognozy dla tej branży? – to niektóre tematy poruszone podczas debaty „Bariery rozwoju transportu intermodalnego”. Eksperci podczas dyskusji zastanawiali się również, jak rozwiązać spór między spedytorami a dostawcami infrastruktury dotyczący kontrowersyjnej opłaty manipulacyjnej pobieranej przez DTC Gdańsk oraz jakie działania w tej kwestii podejmują regulatorzy?
W dyskusji wzięli udział:
Monika Niemiec-Butryn, dyrektor Departamentu Gospodarki Wodnej i Żeglugi Śródlądowej, Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej
Alicja Kozłowska, dyrektor Departamentu Regulacji Rynku w Urzędzie Transportu Kolejowego
Tomasz Bagdziński, dyrektor Departamentu Ochrony Konkurencji, w Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumenta
profesor Andrzej S. Grzelakowski, dziekan Wydziału Przedsiębiorczości i Towaroznawstwa Uniwersytetu Morskiego w Gdyni,
Marek Tarczyński, przewodniczący Rady Polskiej Izby Spedycji i Logistyki
Zapraszamy do oglądania debaty na: http://niedlaoplatydct.pl/
Statek zgubił 44 kontenery. Afrykańskie sztormy dają się we znaki
Nowe trasy COSCO Shipping wpływają na wzrost wolumenu i przepustowości
Port Gdańsk Eksploatacja ogłasza postępowanie na stanowiska prezesa i członka zarządu ds. handlowych
Gróbarczyk: śledztwo prokuratury sterowane politycznie, to atak na przekop przez Mierzeję Wiślaną
Bando: zwiększenie tranzytu ropy do Niemiec bez uszczerbku dla polskich rafinerii
Wakacje w pełni zatem odpalamy „Lato z Portem Gdańsk i Baltic Hub”