pc
Wakacje to czas intensywnej pracy w Stal Complex Gdynia. W ciągu ostatnich dwóch tygodni firma przygotowała i oddała w terminie trzy w pełni wyposażone barki. W budowie są jeszcze cztery kolejne jednostki.
– Ten zakończony sukcesem wysiłek nie byłby możliwy bez precyzyjnie zaplanowanego planu produkcji , efektywnego wykorzystania potencjału i wielkiego zaangażowania całej załogi – mówi Czesław Jan Toruńczak, prezes Stal Complex Gdynia.
Trzy przekazane przez Stal Complex Gdynia w pełni autonomiczne barki będą karmiły ryby w hodowlach u odbiorców w Norwegii, Hiszpanii i na Islandii. Łącznie jednostki mogą pomieścić 1 500 ton karmy. Barki powstawały 6 miesięcy, a do ich budowy zużyto ponad 700 ton stali.
STAL Complex Gdynia Sp. z o.o. powstał w 2005 roku. Duże doświadczenie w branży oraz wypracowane kontakty handlowe pozwoliły spółce wyspecjalizować się w budowie barek i katamaranów do obsługi farm rybnych na rynku skandynawskim. STAL Complex Gdynia pracuje zgodnie z wymogami standardów europejskich oraz norm branżowych. Realizuje także specjalistyczne projekty na zamówienie klienta.
Firma posiada uznania i certyfikacje w zakresie spawania konstrukcji stalowych i aluminiowych o podwyższonej wytrzymałości oraz uprawnienia do produkcji kontenerów typu offshore, zgodnych z normą 2.7-1 DNV. Ponadto STAL Complex Gdynia spełnia najwyższe wymagania w ramach certyfikowanego systemu zarządzania bezpieczeństwem OHSAS 18001.
Koncesja wydana przez Ministra Spraw Wewnętrznych pozwala firmie przeprowadzać prace remontowo-ślusarskie na wojskowych jednostkach pływających. Ułatwia to korzystna lokalizacja z bezpośrednim dostępem do wody i możliwością transportu ponadgabarytowych konstrukcji drogą morską.
Ulstein przekazuje statek CSOV Olympic Boreas. W jego budowie brała udział stocznia CRIST
Indyjska branża okrętowa nie zwalnia tempa i woduje pierwszą fregatę
Mapa historycznej Stoczni Gdańskiej
Fincantieri podpisuje z Carnival Corporation umowę na trzy wielkie statki wycieczkowe
„Freedom & Solidarity” w Gdyni, w stoczni CRIST
Stawki frachtowe kontenerowców wróciły do szczytów z 2022 r.