Od momentu ponownego powołania Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej za priorytet postawiło sobie odbudowę przemysłu stoczniowego, głównie w Szczecinie. W tym celu powstała ustawa stoczniowa, potem program Batory, a teraz pojawia się pomysł Morskiego Funduszu Inwestycyjnego.
Deklarację dotyczącą zamknięcia rozmów z bankami na temat finansowania budowy nowego promu złożył podczas targów Baltexpo prezes Polskiej Żeglugi Bałtyckiej. - Projekt kontraktowy jest na ukończeniu, koncepcja omówiona, kończymy również negocjacje z bankami. Myślę, że na przełomie tego roku ruszą kolejne prace związane z budową jednostki - powiedział Redmerski podczas debaty „Program Batory szansą na innowacyjny rozwiązania polskiego przemysłu okrętowego dla światowej żeglugi.”
Pekao: przy utrzymaniu wysokich cen transportu morskiego inflacja bazowa będzie wyższa o 0,3 pkt. proc.
PERN przyśpiesza w obsłudze cystern kolejowych
PSSE wspiera "Innowacje dla Bezpieczeństwa Polskich Granic" dołączając do IDA Bootcamp 2024
Domenico Millelire już na wodzie. To ostatni okręt z serii dużych patrolowców budowanych przez Fincantieri
Nadal trwa akcja gaśnicza magazynu w Nowym Porcie
Nowy Sztynort wygrywa 3 rundę Ekstraklasy