Kontenery morskie nie zmieniły się praktycznie od czasu ich rozpowszechnienia się w logistyce. Jednak ich nieustannie rosnąca ilość, powodująca coraz większe problemy z miejscem w portach, zaczyna wymuszać innowacje. Jednakże rynek stawia przeszkody.
Nikogo chyba nie zdziwi, że najdroższy towar eksportowany drogą morską to powietrze. Co więcej, według szacunków, 60% kontenerów wypływających z Europy przewozi powietrze, jeszcze większy procent pustych kontenerów wypływa ze Stanów Zjednoczonych do Chin. George Kochanowski, z pochodzenia Polak - chce zrewolucjonizować światowy transport i logistykę. Założyciel firmy Staxxon opatentował bowiem składane kontenery do transportu towarów.
Dzień Dostawcy MFW Bałtyk 2 i 3 już we wrześniu
European Energy zainteresowane rozwojem zielonych paliw w ramach polskiego programu offshore
Utworzenie parku narodowego w Dolinie Dolnej Odry ma wspierać turystykę i ochronę przyrody
Pekao: przy utrzymaniu wysokich cen transportu morskiego inflacja bazowa będzie wyższa o 0,3 pkt. proc.
PERN przyśpiesza w obsłudze cystern kolejowych
PSSE wspiera "Innowacje dla Bezpieczeństwa Polskich Granic" dołączając do IDA Bootcamp 2024