Polska Żegluga Bałtycka S.A. pochwaliła się, że budowa nowego promu dla Polferries weszła w nowy etap. Jednostka ma już barwy przewoźnika.
Rozmowy o „zielonej" energii, budowie offshore na Bałtyku i udziale polskiego local content, współpracy stoczni i armatorów, a także o finansowaniu branży morskiej, były częścią drugiego Rejsu z GospodarkaMorska.pl, który odbył się na promie Nova Star dzięki uprzejmości Polferries.
W rozmowie z WNP.pl Andrzej Madejski, prezes Polskiej Żeglugi Bałtyckiej (Polferries) odniósł się do rosnących nieustannie kosztów paliwa, które przekładają się na ceny usług promowych. Stwierdził także, że cały czas zastanawia się nad przeprowadzką do nowego terminala promowego w Gdyni.
Konkurs na prezesa zarządu Polskiej Żeglugi Bałtyckiej. Rada nadzorcza spółki spotkała się z dwoma kandydatami, którzy złożyli aplikacje w tym postępowaniu i dokonała wyboru.
Porozumienie Neste i Polskiej Żeglugi Bałtyckiej (PŻB). W 2017 r. dla promu Wawel pływającego na trasie Gdańsk-Nynäshamn będzie dostarczane niskosiarkowe paliwo okrętowe. Do tej pory jego dostawcą dla promów PŻB, działających pod znakiem handlowym Polferries, był Ship-Service z Grupy Orlen.
Prokuratura wszczęła śledztwo po pożarze magazynu w Nowym Porcie
Ostatni rosyjski okręt miał opuścić port w Sewastopolu. Ukraina ogłasza kolejny sukces w wojnie
Dzień Dostawcy MFW Bałtyk 2 i 3 już we wrześniu
Ciężki dzień dla żeglugi na Morzu Czerwonym. Huti zaciekle atakowali statki. Kolejny został uszkodzony
European Energy zainteresowane rozwojem zielonych paliw w ramach polskiego programu offshore
Utworzenie parku narodowego w Dolinie Dolnej Odry ma wspierać turystykę i ochronę przyrody