Stocznia CRIST oficjalnie przekazała armatorowi jednostkę – a w zasadzie dwie, choć połączone – o numerze budowy NB100. To kolejna konstrukcja zaprojektowana i wybudowana specjalnie na potrzeby budowy tunelu łączącego Danię i Niemcy.
22 sierpnia o godzinie 10:00 w stoczni Crist rozpoczęła się ceremonia cięcia blach na potrzeby nowego, drugiego już projektu dla armatora FLC. W ten sposób oficjalnie ruszyła budowa specjalistycznego pontonu o numerze roboczym NB100.
W stoczni Fincantieri odbyły się trzy ważne wydarzenia w związku z budową statków dla MSC
To jedne z największych patrolowców na świecie. W skład Straży Wybrzeża Norwegii weszła trzecia jednostka typu Jan Mayen
Zielone światło Bundestagu wobec planu ratunkowego dla Meyer Werft
Kongsberg Discovery testuje innowacyjny bezzałogowiec do działań podwodnych
Pierwokup w portach bublem legislacyjnym? - wywiad z radcą prawnym Mateuszem Romowiczem
Polsko-litewskie rozmowy o inwestycjach transportowych