Z wizytą roboczą w Polsce pojawił się, 1 grudnia, okręt ratowniczy Królewskiej Marynarki Wojennej Szwecji (Svenska Marinen), przeznaczony do wspierania działań okrętów podwodnych. Wizyta zbiega się z rozpoczęciem tego samego dnia misji Połączonych Sił Ekspedycyjnych (Joint Expeditionary Force, JEF) w zakresie ochrony podwodnej infrastruktury krytycznej.
Po przeprowadzeniu ćwiczeń oraz akcji przeciwminowych na francuskich wodach, Stały Zespół Okrętów Przeciwminowych NATO Grupa 1 (Standing NATO Mine Countermeasures Group 1, SNMCMG1) powraca na Morze Bałtyckie, aby wzmocnić patrole w związku z niedawnymi incydentami, jakimi było uszkodzenie gazociągu Balticconnector oraz kabli podmorskich. Na czele zespołu stoi kadra polskiej Marynarki Wojennej w ramach PKW Czernicki.
Należący do Królewskiej Marynarki Wojennej Szwecji okręt ratowniczy HSwMS Belos (A214) został wysłany do Zatoki Fińskiej w związku z incydentem wokół gazociągu i kabla energetycznego łączących Estonię i Finlandię. Wokół uszkodzenia podwodnej infrastruktury narosło wiele teorii, podejrzewa się celowe działanie.
Domenico Millelire już na wodzie. To ostatni okręt z serii dużych patrolowców budowanych przez Fincantieri
Nadal trwa akcja gaśnicza magazynu w Nowym Porcie
Nowy Sztynort wygrywa 3 rundę Ekstraklasy
Miliarderzy Bezos, Gates i Arnault przypłynęli superjachtami na Sardynię
Łódź do wydrukowania? W Dubaju rozpoczęły się pierwsze próby jednostki stworzonej z użyciem drukarki 3D
Statek zgubił 44 kontenery. Afrykańskie sztormy dają się we znaki