Mitsubishi Shipbuilding Co., Ltd., część grupy Mitsubishi Heavy Industries (MHI), otrzymała pierwsze zamówienie na systemy zasilania LNG dla wysokociśnieniowych silników okrętowych zasilanych podwójnym paliwem. Firma dostarczy FGSS do zainstalowania na sześciu samochodowcach zasilanych LNG, które zostaną zbudowane przez spółkę z grupy Imabari Shipbuilding Co., Ltd.
Szeroka współpraca pomiędzy stoczniami, stowarzyszeniami klasowymi oraz inżynierami i architektami ma na celu modernizację jednostki, tak aby ograniczyć niekorzystny wpływ na środowisko oraz umożliwić optymalny dobór i instalację sprzętu. Projekt ma na celu obniżenie progu emisji CO2, poprzez przekształcenie statku napędzanego olejem napędowym w dwupaliwowy poprzez dostarczenie systemu zasilania gazem LNG (FGSS) wraz z modernizacją z przyłącza do zasilania lądowego.
Chińska stocznia Jiangsu Jinling w Nanjing rozpoczęła budowę promu TT-Line w ramach projektu "Green Ships". Jednostka będzie napędzana skroplonym gazem ziemnym (LNG).
Norweski operator rejsów ekspedycyjnych Hurtigruten zatrudnił firmę Høglund do dostarczania biogazowych systemów zasilania paliwem (FGSS) dla sześciu modernizowanych statków pasażerskich.
Dzień Dostawcy MFW Bałtyk 2 i 3 już we wrześniu
Ciężki dzień dla żeglugi na Morzu Czerwonym. Huti zaciekle atakowali statki. Kolejny został uszkodzony
European Energy zainteresowane rozwojem zielonych paliw w ramach polskiego programu offshore
Utworzenie parku narodowego w Dolinie Dolnej Odry ma wspierać turystykę i ochronę przyrody
Pekao: przy utrzymaniu wysokich cen transportu morskiego inflacja bazowa będzie wyższa o 0,3 pkt. proc.
PERN przyśpiesza w obsłudze cystern kolejowych