Trzy generatory wyprodukowane we Wrocławiu wyruszyły z Portu Gdańsk do Tajwanu. Ich transport nad morze i załadunek na statek były skomplikowaną operacją logistyczną.
Na nabrzeżu Rumuńskim na terenie OT Port Gdynia została wykona usługa przemieszczenia żurawia nabrzeżowego typu FUD Q-16. Ta olbrzymia maszyna waży 236 ton.
Port Consultants w dniach 9-10 marca zrealizował w Porcie Gdynia skomplikowaną operację przetransportowania na statek 3-ch ciężkich generatorów. Dwa z nich ważyły po 280 ton, trzeci 453 tony.
9 marca przy Nabrzeżu Stanów Zjednoczonych odbył się skomplikowany załadunek dwóch generatorów na statek Tasmanic Winter.
Na plac składowy przy Nabrzeżu Stanów Zjednoczonych rozładowany został stojan generatora typu 60WT35S o wadze 353 t, który przetransportowany został z wrocławskiej fabryki General Electric Power (GE) na teren terminalu OT Port Gdynia specjalistycznym wagonem kolejowym 32-osiowym typu „Schnabel car”.
Sv. Apostol Andrey w gdyńskim porcie. Statek przypłynął po olbrzymie generatory. Do ich załadunku trzeba było użyć największego dźwigu pływającego w Polsce.
Ciekawy załadunek odbył się w poniedziałek w terminalu OT Port Gdynia (dawniej BTDG). Na pokład statku Accum trafiły zbudowane we Wrocławiu dwa olbrzymie generatory oraz jedna turbina.
Dzień Dostawcy MFW Bałtyk 2 i 3 już we wrześniu
European Energy zainteresowane rozwojem zielonych paliw w ramach polskiego programu offshore
Utworzenie parku narodowego w Dolinie Dolnej Odry ma wspierać turystykę i ochronę przyrody
Pekao: przy utrzymaniu wysokich cen transportu morskiego inflacja bazowa będzie wyższa o 0,3 pkt. proc.
PERN przyśpiesza w obsłudze cystern kolejowych
PSSE wspiera "Innowacje dla Bezpieczeństwa Polskich Granic" dołączając do IDA Bootcamp 2024