Kopernik od jakiegoś czasu nie jest już częścią floty Unity Line. Ale nie oznacza to, że leciwa już jednostka stała się bezużyteczna. Popularny prom, który do niedawna obsługiwał połączenia z Polski, ma nowego właściciela. Wkrótce będzie można go podziwiać w nowej odsłonie.
Unia Europejska podpisała umowę z Port of Ystad na dofinansowanie projektu rozbudowy portu. W ramach tego samego przedsięwzięcia zmiany czekają też port w Świnoujściu. Wszystko w ramach projektu „Cargo capacity upgrade and LNG bunkering Swinoujscie-Ystad maritime link”.
50 lat połączenia promowego Świnoujście-Ystad. Pierwszy prom na tej trasie wyruszył w czerwcu 1967 roku. Był to Gryf należący do Polskiej Żeglugi Morskiej.
Polska Żegluga Bałtycka wraz z władzami portów w Świnoujściu oraz Ystad postanowiły jeszcze bardziej wzmocnić współpracę na tej niezwykle popularnej trasie pomiędzy Polską a Szwecją.
Pekao: przy utrzymaniu wysokich cen transportu morskiego inflacja bazowa będzie wyższa o 0,3 pkt. proc.
PERN przyśpiesza w obsłudze cystern kolejowych
PSSE wspiera "Innowacje dla Bezpieczeństwa Polskich Granic" dołączając do IDA Bootcamp 2024
Domenico Millelire już na wodzie. To ostatni okręt z serii dużych patrolowców budowanych przez Fincantieri
Nadal trwa akcja gaśnicza magazynu w Nowym Porcie
Nowy Sztynort wygrywa 3 rundę Ekstraklasy